Kızlar bebeğim 5 aylık, ilk yeni doğduğunda sarılık olmasın diye biberonla mama verdiğimde alıyordu. Ama sonradan risk ortadan kalkınca biberon kullanmamaya başladık çok pişmanım 🥹
Biberonla su vermeyi deniyorum malesef ki almıyor diliyle ucuyla oyun yapıyor. 3 tane biberon denedim ama almıyor yinede
Anne sütü alıyor, ama gece 1 kerede olsa mamayla desteklemek istiyorum. Biberona nasıl alıştırırım deneyen yapabilen var mı ?