Kızıma kıyafet alışverişi yaptık indirimdede yumuşatıcı verdiler kapak catlakmış eve gelene kadar bazı kıyafetlere dökülmüş. Ben bişey olmaz sandım kirlilere attım bi kac gun durdu yıkadım ve şimdi baktım kotta leke bırakmış. Bu leke cıkmaz mı kızlar ya ?