Bensuuu1 Kızlar dolap uygulamamda bebişler için kıyafetler var çoğu giyemeden küçülmüştü bakmak isteyen olursa kullanıcı adım bensuu1
Melisayy Bensuuu1 mağazanın daha ucuz olduğuna yemin edebilirim kanitlayabilirim de 3 tane şort 150 TL hatta şort bile değil onlar hayırlı satışlar umarım satarsınız
Agaclargibi Aselhafsaa Uzayyy Defnesa IlknurOmur Melisayy Kızlar benim fiyatlarım çok daha uygun hepsi lcw veya fisher price sıfır ve sıfır gibi ürünlerim var dolap adım = zeymen20
baloglusss Aselhafsaa ben bu konuda post açmak istiyordum dolaptaki satıcılar iyice şaşırdılar artık eskiden uygun fiyatlı bir şey bulabiliyorduk şimdi mağaza fiyatına bakıp ondan biraz aşağı koyuyorlar ikinci el amacını aştı artık bence
Uzayyy Kıyafetler kullandıkça değer kazanmış sanırım . 2.el uygulamasında bu kadar pahalı satmanızın kime ne karı var ki . İyi satışlar diliyorum
Bensuuu1 Uzayyy giyilmeden küçüldü yazmıstım açıklamadada, verilen tekliflerde değerlendirilir teşekkürler
Winnithepooh Dolapta ismim pofi35pofi Arkadaşlar düşünen varsa bebek ve anne kıyafeti baksın sayfama fiyatlara yardımcinolurum elimden ciksinlar diye
Seyma-55 IlknurOmur uygulama kullanıyorum ama henuz yüklemedim oraya isterseniz isntagm adresimi yazablirim
balarisiannesi @balarisi77 dolap ismim yeni etiketli ürünler temiz tesettür ürünler şallar hepsi çok ucuza tekliflere açık
Bensuuu1 Mağazaları pahalılıkta geçemem bence 😃 ayrıca çoğu 0 ürün kullanılmadan kaldı verdiğiniz fiyat tekliflerinede açığım 😇
Aselhafsaa baloglusss sok oldum görünce yazık.kizim 2 yasinda doğduğundan beri cok sz sifir alabiliyorum bayramda felan