Öncelikle merhabalar, kızım pişik oldu sanırım , genital bölgesinin çevresi full kızarık çok ağlıyor ve altını açınca hemen susuyor kayınvalidem pişik olmuş dedi. Çok ilginç bezin geldiği her yer kıpkırmızı hametan kullandık işe yaramadı bepanthol kullandık keza o da işe yaramadı, pişik olmadan önce desitinin pişik önleyicisini kullandım işe yaramamış ki pişik gibi olduk. Şimdi göğüs ucu yaralarım için lansinoh markanın lanolin kremini sürüyorum işe yarar mı bilmiyorum. Artık çaresiz kaldım pazartesi doktora göstercem ama bebeğinde böyle olan var mı? Varsa ne yaptınız? Ya benim bildiğim pişik bir yer de çıkar küçük yer de , ya da yanlış mı biliyorum? Bütün bezin geldiği yerler kıpkırmızı deli gibi de ağlıyor, idrarı yakıyor olabilir,. Acaba çok mu asitli çişide? Bir yardım, bir çare nolursunuz. Zaten bir de gazımız da çok var bi yandan gaz bir yandan bu sorun😣😣😣