Arkadaslar bi önceki postum görünmüyor mu acaba kimseye yada çok az kimseye mi ulasıyor anlamadım. Sadece bir kişi cevap yazmış. Bu sorunları sadece ben mi yasıyorum acaba diye düşünmeye başladım. Forumu yanlış mı kullanıyorum anlamadım. Yöneticilerden gören olursa bi yardımcı olun lütfen.