merhaba hanımlar bebeğim 3 ay 10 günlük 10 gündür uyanıkken meme almıyor sadece gece emiyor ve gündüzde uykudayken anca oda aktif değil tabi uykulu olduğu için emzirme danışmanıyla görüşmek istiyorum ama aranızda danışmanlık alan memnun kalan oldu mu yoksa boşa vaktimide paramıda harcamıyimmi ne dersiniz