Kolikbirbebe Yemiyor , içmiyor, uyumuyor, susmuyor stresten tansiyonum yükselmeye başladı. Sizler nasıl atlattınız önerileriniz nedir?
12-12-34-76 Kolikbirbebe tek tavsiyem yanınıza bulabildiginiz kadar insan bulun tek başına çok zor atlatmak Allah yardım etsin 2 ay geçti üzerinden ama hâlâ o günleri unutamadik
12-12-34-76 Kolikbirbebe kaçmakta haklılar neredeyse ben bırakıp kaçacaktım 😀 sürekli battaniyede sallanmak istiyordu bırakınca ağlıyordu bir gece sabah 8e kadar kayinvalidemle salladık ellerimiz sismisti. Eğer imkanınız varsa 3 4 gün onların evine gidin zaten geçiyor 4 gün falan sürüyor en fazla
12-12-34-76 Kolikbirbebe yani bir ay huzursuzluk oluyor ama 3 4 gün çok bunaltıcı oluyorlar ama sonra düzeliyor her şey. Biraz sabredin benim bebeğim de kolik şu an 6 aylık gerçekten çok zor zamanlar geçirdik. Ama düzelecek merak etmeyin
mervemama Kolikbirbebe Geçecek bu günler diyip sabır çektim bol bol . Başka çözüm bulamadım . Sadece eğer emziriyorsanız ve meme reddi başladıysa sütünüz azalmasın diye önlem alabilirsin sağım yapmak gibi . Ben yapmadım ve sütüm azaldığı için atak geçmesine rağmen memeye geri dönmedi .
Aylizinannesi2 Benim kızımda 1 ay sürmüştü. İnanılmaz zordu ne uyuyodu ne emiyodu ne duruyodu. Hiçbir şeyden memnun değildi. Şarkı açıp kucağımda dans ediyodum o güzel oyalıyodu. Ve kanguruya koyup dışarı çıkarıyodum. Orda uyuyodu da
Kolikbirbebe Aylizinannesi2 kanguruya da istemiyor. Sürekli benim kucağımda kalmak istiyor. Yatakta zıplamakta bacaklarım koptu
Serifemete 2 gün sonra 3 aylık olacak oğlum benimkide kendinde değil pek erken başlamış olabilir mi atağı ne zaman gecicek kızlar sebbepsiz ağlamasindan yoruldum