kalbimegem Merhaba hanımlar bebeğim 9 aylık benim göbeğim kaldı yazda kaldı kendimi çok kötü hissediyorum nasıl geçer bu göbek öneriniz var mı Doğumdan sonra karnımda enfeksiyon olduğu için korse kullanmadım ya da egzersiz yapamadım
Cyerg kalbimegem bende korse kullanmadım canım yanıyordu aman ya dedim. Acaba şimdi tayt falan bişiler giysek fayda eder mi ogrenince beni de aydınlatın 😂🩷
kalbimegem Berilsmom13 bildiğin beş aylık hamile gibiyim Hamileyken bile böyle göbeğim yoktu sekizinci ayda çıktı karnim
Tazecikanneeee Hiçbir çaresi yok canım belki göbek sporuyla azda gidebilir sezeryanda mutlaka kalıyor bendede kaldı