Mdorukkk Çok sinirliyim. Öpmeyin dedikçe inadına yapar gibi öpüyorlar. Ve uçuk varmış halamda al öptüm dedi ve öptü sonra uçuğu fark ettim. Bebeğim 5 aylık
Kuzularinanasi Mdorukkk yaa ne kadar yanlis bisey ins bulasmaz bebginize bidaha ben olsam asla vermem kucagina tavrinizi koyun
meryembebek Mdorukkk geçmiş olsun dikkatli olmak lazım uçuk çok tehlikeli arkadaşımın bebeğini eşi öpmüş uçuğu varken farketmeden çocuğa bulaştı hastane yattı baya uzun süre bi ara çok kötü olmuştu ama iyileşti çok şükür ki iyi şimdi inşallah bir şey olmaz bebeğinize ille geçeçek diye bir şey yok bu insanlar ne biçimler anlamak mümkün değil al öptüm işte ne demek ne yapmaya çalışıyorlarsa el kadar vevek bir şey olsa hiç mi vicdan azabı çekmeyecekler sinir olmamak elde değil
Cyerg Mdorukkk küfretcem ha. Allah Allah. Tepkini göster de bari bir daha yapmasın kimse ne ayarsız insanlar var
Mtzzeynep Mdorukkk hemen elini yüzünü yıkayın bişey olmaz Allah korusun tabi ama yeni doğanda çok etkiliyor uçuk diye biliyorum.
BebekC Benim oğlumu da hemen hemen o aylarda bi arkadaş uçuklu öpmüştü. Çok korktum bir şey olacak diye ama olmadı neyse ki. Sizde de bir şey olmaz inşaAllah.
Mdorukkk meryembebek nasıl belirtiler verdi peki bebek ? Çok korkuyorum normalde çok sakınırım bebeğimi. Ve öpüldükten ne kadar zaman sonra belirti vermiş biliyor musumuz?
Zeynep11 Mdorukkk nasıl düşüncesiz insanlar var ya 🙄 benim kızım 5 yaşında,geçen gün dudağında uçuk çıktı hemen etrafa dağıldı. Okula bile göndermiyorum 10 gündür,sırf başka çocuklara bulaşır diye. Kaldı ki 5 aylık bebek çok savunmasız uçuğa karşı
meryembebek Mdorukkk bir iki gün içinde olmuştu baygın gibi yatoyordu gözleri kayıyodu onunki baya ağırdı sizin bir şey olmamıştır inşallah
Senazz11 Mdorukkk ya 16 günlük bebeğim var kaynanam ağzından ağzından öpüp duruyor deli oluyorum söylüyorum da anlamıyor kafayı yiycem bende
Ikicocukbiranne Mdorukkk ne kadar tehlikeli oldugunu biliyor mu acaba. Bu sebepten neler olabiliyor baksın googledan
2cocukluanne222 Mdorukkk bizim kaynana sigara içip sonra benim cocugumin ağzını öptü tepki gösterdim öncesinde de kaç kere uyardığım ama hala aynı huyds üstüne görümceme çocuğu kiskaniyo diyomus 🤦🤦
kxbxx 3-4 ay önce benimde kayınvalidem uçuklu öpmüştü ki bilir evham yaptığımı daha önce konuşmuştuk bebekler için uçuk çok tehlikeli falan diye bende uyarmadım öpmez sandım mutfağa gitmiştim döndüğümde bacağından falan öpüyordu uyardım bir şey olmaz diye geçiştirdi şükür bir sorun olmadı şimdiye kadar. Geçenlerde iki dudağımın birleşen kısmında yara çıktı daha önce de çıkmıştı ama uçuk olabileceği aklıma gelmedi bebeğimi uçuk olduğunu anlayıncaya kadar bir kaç kere öpmüş bulundum oysa ne kadar zararlı olduğunu öpülmemesi gerektiğini bilirim dudağımda ufacık sivilce bile çıksa uçuk olabilir diye uzak dururum oldu işte öptüm bir hafta oldu bir belirti yok şükür bulaştıysa ne zaman belirti verir bilmiyorum inşallah bulaşmamıştır sağlıkla büyüsün bütün bebekler 🤷🏻♀️
Duyulurum Mdorukkk bir şey olmaz inşallah ama tehlikeli işte. Ben de bir sabah uyandım uçuğum çıkmış ve hiç farkında değilim yeni olduğu için acısı da yoktu. Oğlumu normalde öyle yapmam ama öperek uyandırdım çok cok öptüm yanaklarını alnını :( fark edince çok üzüldüm ama bir şey olmadı çok şükür.
Rmaycan Mdorukkk merhaba oğlunuz iyi mi uçuklu biri öpmüştü demişsiniz de benzer bir olay geldi başıma umarım iyidir oğlunuz 🙏🏻