Hanımlar kimyon çayını ben kendim içiyorum her akşam bir bardak ama bebeğine verenlerde varmış sanırım nasil ise yarıyor mu benim kızım da da gaz sorunu var masaj falan yapıyorum ama tam çıkaramıyorum daha 26 gunluk gazını çıkaramadığı için uyuyamıyorda çok üzülüyorum kıvranıp duruyor ya