Herkese merhaba 17 aylık oğlumun kan testi sonucuna göre ıgg ve Iga sı düşük geldi. Sık hastalanan bir çocuk değil hatta hiç hastalanmaz diyebilirim. Ay sonuna bağışıklık sistemiyle alakalı detaylı kan testi yapacağını söyledi doktor. Başına böyle bir durum gelen var mı ve nasıl bir yol izlediniz? LÜTFEN YARDIM 🙏🏻