sedaboz Merhabalar aptamil devam sütleri kilo aldırıyor mu bilginiz var mı acaba? oğlum 10 aylık oldu hala 8kilo. 8.ayda da 8kiloydu kilo almıyor bi türlü boyu uzuyor ama kilo almıyor. Yemeside iiyi aslında. Napsam bilemedim
Ysgl26 sedaboz 10 aylık bebek için 8 kilo gayet normal neden bebeğin kilo almasına bu kadar takıyoruz ki milletçe ben anlam veremiyorum. Şişman bebek mi olsun istiyosunuz..yapmayın. ayrıca mama kilo aldırmaz bu tamamen yanlış bi bilgi
Omeraslan sedaboz oğlum da iki aydır kilo almıyor sadece anne sütü alıyor. Doktorumuz normal dedi hareketleri çok arttı normal dedi. Doktorunuz sıkıntı görmüyorsa çok önemsemeyin bence