Sewalnil4 Merhaba canım anneler 🌸kızım 2 yaşına girecek. Ne yazık ki düzenli balık tuketmiyor. Çok zorluyorum ama yemek istemiyor reddediyor. Bu yüzden balık yağına başlamayı düşünüyorum. Var mı tavsiye ettiğiniz markalar? Veya bu konuda doktora danışan ?