Beydili Kucaktan inmeden, bol ağlamalı, uykuya direnmeli ve bol yorucu geçiyor 😀 he salyayı saymıyorum..
Yesim87 Beydili al benden de o kadar 😄fazlası var eksiği yok kolik bitti dedik şimdide huysuzluk dis sancıları basladi