Ysgl26 Kız bu çocuğun alttan 2 dişi çıktı ilk. Şimdi de alt yanlardan 2 tane patladı.. e üstler? Üst dişsiz kaldı yavrum 😀😀 çok komik oldu altta 4 diş üstte bişy yok.. neden çıkması ki üst dişleri
canparelerim Ysgl26 sıralama farkedebiliyor ya bebekten bebeğe değişiyor. Benim oğlumunda ilk alt ön 2kesici çıkmıştı sonra üst 2 yan kesiciler çıkmıştı, bizde de çok komik görünüyordu😅 3. Olarak da üst ön kesicileri çıkartmıştı.