ygzrope dönem dönem oluyor öyle aşırı hareketleri benim de oğlum 33 aylık normal gelmediği çok oluyor ama işte sonra bakıyorum o davranışı sönüyor başka bir şey takıntı oluyor bizimle ilgili değil yani ama tabii ki içiniz rahat edecekse ve durumunuz varsa uzman görüşü alabilirsiniz.Ya da bir kreşe oyun grubuna giderse kafası dağılır kardeş ve evden de uzak kalır sizde yetersiz olduğunuzu hissetmezsiniz diye düşünüyorum 🥰