Sssdt yaa bizimde apartman girisinin ustunde var ve penceremize denk geliyor balkona camasira fln cikarken korkuyorum iceri kacarsa diye cunku gecen sene bile okadar dikkat etmeme ragmen evin icinde 3 kez ari bulduk.allahtan cocuklari fln sokmadi yani.ama tehlikeli bisey ne yapabilirim bilmiyrm.yoneticiye diyecegim en son care o yuvanin bozulmasi lazim.benim ulasip bozacagim bi yerde degil.