Kızlar merhabalar. 30 yaşında 2 cocuk annesiyim. Geç kalmış bir okuma serüvenine girmiş bulunmaktayım. Açık öğretimden liseyi bitirdim şuan da da üniversite okumak istiyorum. Aranızda açıktan üniversite okuyanınız var mı ? Varsa süreç nasıl ilerledi beni aydınlatabilir misiniz ? Ve hangi bölümü seçmeliyim ? Geç de olsa çocuklarım için kendi geleceğimi inşaa etmek istiyorum . Değerli yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum. Sevgiyle kalın.. :)