Merhaba güzel anneler ..
Kızım 2.5 yaşında ama minyon da ve kilo alımı çok yavaş çünki yemiyo .. tüm testlerini yaptık vitaminler çok iyi degerde .. beslenincede sağlıklı şeyler tüketiyo.. ama 1 aydır kahvaltı tamamen bitti neyaparsam yapayım yemiyo öğünleri azaldı.. neler neler kullandım iştah için ama bir fayda görmüyorum zaten kilo boy geriliğide var.. kiloya çok takılmıyoum boyu 91 olması gerekirken 87 cm .. sizlerin bir tavsiyesi varmıdır 😌