Prensannesii__21 Bebeğim 4 aylık aşırı kabız ve gazlı gazını çıkaramıyor bu damlayı deneyelim dedik günde kaç damla kullanıyorsunuz
burcu0302 Prensannesii__21 Bize tek seferde 10 damla demişti eczacı öyle kullandık. Gaz durumuna göre günde 3 kez kullandığım oluyordu ama eczacı da günde 3-4 kez verebilirsiniz demişti zaten
aslioztrk Prensannesii__21 Günde iki kere 8 damla demişti o zamanlar doktorumuz😊 İki şişe bitirmiştik anca geçmişti😊 ama oldukça etkili bence
burcu0302 Prensannesii__21 Sab simpleks işe yaramıştı bizde iyi geliyordu sakinleştiriyordu tadını da seviyordu
Prensannesii__21 Elifadaannesi probiyotik kullanıyorum da sab simplex yeni geçtim o işe yaramazsa bide onu denerim
MerveeeeeEsila Günde 3 kez 15 damla veriyorum bizde tek ise yarayan gaz damlası oldu genelde ıkınmaya baslayınca verdim yavas yavas masajlarla destekledim öylelikle rahat ediyor