Rumuz_13 songs of birdland diye bir kanal var hem YouTube da hemde Spotify da jazz ve klasik müzikler var ordan aciyorum, yada ben blues müzikleri çok severim ve onu da açarım. Esim bağlama çaldığı için de aşırı ilgili ve beraber çalmaya çalışıyorlar.
Cocuk şarkılarında da sevimli dostlar diye kanal var, onun içerikleri hoşuma gidiyor ve şarkılarıda. Doktorumuz gunde max yarim saat tv hakkı verdi. Ben tercih etmiyorum istemiyorum da tv ama ordan ses açıp, televizyondan da ekran kapatıyorum. Kulağında müzik oluyor devamli. Ayrıca söylediğim gibi kendimiz söylüyoruz ve bunlar;
Kırmızı balik, fisfis kayıkçı, kucuk kurbağa, postacı geliyor, bas omuz diz ayak, minik örümcek, otobüsün tekerleği, arı vız vız, ali babanın çiftliği…
yabanci dilde: imse vimse spindel, små grodorna, lilla snigel, huvud axel knä tå, bä bä vita lamm, spöket, hjulen på bussen, en liten båt, björnen sover,..
Aklıma gelenler bunlar. Ama dediğim gibi ya telefonunuzdan ya da tv’nizden açın, kulağı duysun müziği.