Tatli_Bir_Anne_ 3 ay kontrolümüzde doktoruma sordu : 4. Ayda destekli oturabilir mi? Napıyorsun dedi, cok erken. En az altı aylık olsun ki dedtekli otursun, acele etmeyin dedi. Yani 15 yasında dönemeyen, otura ayan kimse yok:) üzmeyin kendinizi yasıtlarından biraz sonra da olsa yapacak her şeyi. Tabii siz günlük rutinlerinizde egzersizler yapın, kitap okuyun, oynayın, konusun. Elinizden gelenin en iyisini yapınca gerisine üzülmemek lazım. Sevgiler