Yigitefeninannesi_ Egiskom eşim benim adıma yaptırmıştı vesikalık resim götürdü 60 tl gibi bi para ödeyerek aldı
Egiskom Bebegimannesi Alya10- online yapmıştım bir kere kızlar ama hata verdi, parayı çekemediler. Şimdide ablama gidicem biraz gezicez, hemen almam lazım. ❤️
Egiskom Ayse_asel Öyle mi, yani başvuru merkezine gidip yapabiliyor. Ne gerekli peki, benim ve oğlumun kimliği, bir adet biyometrik. Yeterli oluyor mu
Alya10- Egiskom resimden dolayı olabilir benimde resmimi kabul etmemişti arka fon düz beyaz ve yüzünüz görünür şekilde olması gerekiyor birde kapıda ödeme var diye hatırlıyorum
Yigitefeninannesi_ Gizemnaz_ anne kart akbil diyeyim cikarttiniz zaman bebeğiniz 4 yaşına gelene kadar ucretsiz kullanıyorsunuz toplu taşımada
Egiskom Yigitefeninannesi_ tamamdır çok teşekkür ederim 😍 bebekle gidemiyorum uzak biraz onun için sormuştum
Egiskom Mazikeen yukarda bir bayan yorum yapmış, eşi yapmış başvuruyu. Bir ara internetten yaptım hata verdi çekmedi parayı. Ablama gidicem 2 gün sonra, biraz gezicez de hemen almam lazım kartı
Yigitefeninannesi_ 100710 ben İstanbul da Üsküdar da oturuyorum Üsküdar da İETT başvuru noktasından çıkartmış çok uzun süren bi islemde değil