Selam Kızlar Oğlumu 18 aylık aşısına götürdüm sağlık ocağı hemşiremiz moralimi çok bozdu oğlun artık uzun cümleler kurması gerekiyor dedi eğer cümle kurmamaya devam ederse pedagog veya konuşma terapistine götür dedi çok şaşırdım halbuki benim oğlum 50 den fazla kelimesi var daha yeni yeni ikili kelimeler başladı sizin bebekleriniz nasıl cümle kuruyorlar mı