Hasret0627 Nişanın 13 de adet oldum normal rutinimde gitti daha sonra nişanın 26 sında tekrar bı kanamam oldu kahve rengi avuç içi kadar ve bu ay adet olmam gerekiyo ve daha olmadım korunuyoruz kasıklarımda ağrı var ama ne gelen var ne giden