Berilikooo35 Öncelikle hayırlı olsun hoş gelmiş evladınız🤲 her anne bebeğine yeter sakın ona yetemediğini düşünüp kendini daha çok sistere sokma. Yorumum saçma gelebilir sana ama yanında annen, ablan, eşinin annesi falan filan kim varsa önce onları gönder senin sisterin kendine yetiyor zaten bide yanındakilerin kafasından çıkan sesi duyup gerilme yanlız kalmak sana emin ol daha iyi gelecek. İki kızımda da sütüm çok geç geldi tam olarak süt oluşması 2 /3 haftayı buldu bende ufak ufak mama takviyesi yaptım bu zaman diliminde ama hemen pes etmeden sürekli gövsüme tuttum evde atletle dolaştım hep her dk emziriyordum nerdeyse sende onu yap. Her söylenene kulak verme kim demiş gövüs ucu süt azaltır diye herkes çok biliyor akıl veren çok olur he de geç ben ikisinide ⅔ ay öyle emzirdim hem yarada olmuyor. Dere otu, havuç, hurma tüket bide aktarlada satılan anne süt çayları var ondan aldır eşine günde 2 küp ılık veya sıcak suya koy iç. Günde 3 lt su tüketme lazım. İşk başta dediğim gibi bazen yanındakiler destek değil köstek olabiliyor göndermen şansın varsa gönder tek bakamam falan diye düşünme sakın gayet güzel bakıyor insan tel kalınca. Allah yardımcın olsun🤲❤️