6 aylıktan beri 1 ml veriyorum.Pompaya İki kere 0,5 alıyorum veriyorum. 9 ay kan tahlilinde Kan değeri yüksek çıktı yani kansızlık ve demir eksikligi yok. Doktorumuz kullandığınız şişe bitince yenisini almayın kesebilirsiniz kullanmayı artık dedi(kıyma tükettiği için)