Oğlum 18 buçuk aylık 4 ayda toplam 1 buçuk kilo almış yani her ay 300 gram oluyor sanırım az mı? Yoksa artık eskisi gibi kilo mı almıyorlar çok hareketli hep yediğini yakıyor yerinde durduğu yok şuan 12 kiloyuz normal mi? Erken doğum bu arada 7 aylık doğdu sağlıkocağında ki doktor boyu sınırın üstünde dedi kilosu da normal dedi ama kendi doktoruna randevu alıp gitsem mi hemen sağlıklı mı 300 gram alması bu yaş civarında içim kötü oldu zaten yemiyor doğru düzgün 1800 gram doğdu bu arada