Kesinlikle koyma benm bebeğimin ayakları yürüteç yüzünden yamuldu içe basma oluyor ve emeklemeye geciktirdi benm bebeğim emeklemedi uzun bir süre sonra kaldırdım o yürüteç denen zikkimi 😂 yere saldım baktm 3 güne emekleri sakın bacım yürüteç kullanma doktorlar boşuna kullanmayın demiyormus başına gelmeyince anlammiyor insan heves ediyor en sağlıklısı şal yerlere