Aybuke014 Arkadaşlar bebeğim 55 günlük sub simplex kullanıyordum ama artık gazını çok rahat çıkarıyor bıraksam mı yoksa gazını rahat çıkarsada devam etmeli mi?
canikoko Ben 2 ay dolmadan kesmiştim damlayı. Kendi kendine çıkartabiliyordu. Sizinki de rahat çıkarıyorsa boşuna damla vermeyin bence