R_Elmass Oğlum 16 aylık parmak ucuna basıyor. Geçenler de ortopedi ve Travmatoloji doktoruna götürdüm. Bu sürecin normal olduğunu 2 yaşına kadar ayak kaslarının geliştiğini zamanla düzeleceğini söyledi. Bu arada şunu da ekleyeyim;2-4 yaş grubunda ise ve hala parmak ucunda yürüyorsa,topuk kısmına hiç basmıyorsa işte o zaman fizik tedavi vs gerekebiliyormuş :)