Oğlum 2 yaş 7 aylık. İki gündür memeden kesmeye çalışıyorum ama inanılmaz üzülüyorum.. sanki oğlumla aramdaki bağ kopuyormus gibi. Beni sevmeyecekmiş gibi. Kendimi çok garip hissediyorum. Emzirirken orada benimle ilgilenirdi, severdi, konuşurduk, uyurdu. Ama emzirme bitince bunların hepsi bitecek gibi geliyor ve içim parçalanıyor… Zaten anksiyetesi olan biriyim bu durum beni inanılmaz duygusal anlamda yoruyor. Tesellinizi almaya geldim canım anneler 🥺