Eminegul5 buzluktan çıkan sütü içiyor öu önce onu deneyimleyin emin olun ve biriktirmeye başlayın. Ger fırsatta sağıp buzluğa atın ilerleyen dönemde yetmeyecektir çünkü. Neyse ki mama içiyormuş sıkıntı yaşamazsınız. Bebeğim biberon tutmaz buzluktan çıkan sütü hiç bir şekilde içmez mama asla yemez 3buçuk aylıkken işe başlayacaktım tedirgindim fakat çıkışımı aldım zaten ama hiiiiç tedirgin olma sana da çok iyi gelecektir. Mama takviyesi yaparsın zaten bi süre sonra düzene girer