Gunes789 v-tech marka yürüme arkadaşı aldım arkadaşlarımin tavsiyesiyle müzikli falan . Sifirina baktım 4200 ben de dolaptan 450 ye aldım . Çok rahat ettim . Her çocuk aynı mıdır bilmem ama benim kızım bayıldı . 1 aydır oynuyor asla sıkılmıyor ilk defa bir oyuncağa böyle tepki verdi. Müzikli kısmı cikarilabiliyor ayrı oyuncak gibi kullanabilir . Bı bakın isterseniz