Mrvkrt- ben tanıdık gidip memnun kaldığı için girmiştim hatta paramı biriktirmiştim özele gitmeyi düşünüyordum ki gidip hocayı görürseniz çok şeker tatlı bir hoca. Burnum kemerliydi ve sinirli gösteriyordu beni. Gidip hocam estetik amaçlı geldim burnumun şeklinden memnun değilim dedim. Muayene etti içte eğrilik var dedi. Nefes problemim olup olmadığını sordu ki benim hiç yoktu , olmadığını söyledim. Ameliyatı eğrilik nedeniyle sağlık sorununa giriyor dedi ve ona göre işleme aldı hiç bişey ödemedim. Kemeri aldı burun ucumu küçültüp kaldırdı iç eğrilik düzeltildi.Gece merak ettim instgramdan baktım hala katip Çelebi Atatürk eğitim ve araştırmada imiş. İstersen gidip bir görün fikir sahibi olursun ki hoca çok tatlı biri enerjisi üslubu harikadır. Benden sonra 2 tanıdığım da erdem erene ameliyat oldu