Emine003 Kızlar calpol dönüşümlü icireyim dedim yok düşürmüyo evde fitil de yok şimdi yine ateşlendi 38.1 oldu saat 7 de pedifen icirdim saat 1 olunca bi daha içirsem bişey olur mu oğlum 4 yaş 3 aylık
cananhmsre Verebilirsin bide limon suyuna çoraplarını ıslatıp giydir Bi yerde okumuştum çok iyi ateş düşürüyor yazmıştı herkes ben denemedim 2 aylık bebegim daha ateşi olmadı hiç doğal yöntem bence denenebilir
arslansmom cananhmsre Pedifen burun akıntısında kullanılmıyor mı canım kızım 5 aylık burnu akıyor soğuk algınlığına yazıyordu ama ilaçta