Frezya26 elbette kaç fefa gece bile aradım aciş durumlarda. Hiç tereddütsüz gidebilirsiniz. Gerçektrn işinin uzmanı bi doktor. İnsanı gereksiz yere panikletmiyor asla gereksiz yere diğer doktorlar gibi sırf kazanmak için torba dolusu ilaç yazdırmıyor. daha geleneksel biri..asla aklınızsa soru işareti bırakmıyo. Ama diğer özel doktorları gibi gereksiz yapmacık bi samimiyeti yok neyse o gerekirse azarlıyor bile tatlı tatlı . Bazıları çok sert buluyo doktru.. hep söylediği bişy var. Bana kocakarı şeyleriyle gelmeyin sinirleniyorum diyo haklı olarak