Ysgl26 Yahu bitmeyecek mi bu çilemiz.. insanlardan zombi gibi kaçar olduk..yine herkes hasta eklem ağrısı boğaz ağrısı ateş vs.. ne oluyo yine ne salgını var. Yavrularımız insan yüzü görmeden büyüyp gidecek böyle çok üzülüyorum
Asyaveannesi04 Ysgl26 hastaysa çıkarmıyorum yada birini kabul etmiyorum, sonra vebali giriyorum olan yavrumuza oluyor 🥹