SabahGunesim İlçede oturuyoruz ve hava baya kötü doktora götüremedim. 2 gündür özellikle yüzünü ve göğsünü deli gibi kaşıyor. Üstünü çıkarır çıkarmaz kaşınmaya başlıyor . Çıplak tenini yırtarcasına. Kırmızı kırmızı kabarcıklar çıktı
[silindi] SabahGunesim Bişeye alerji olmuştur. Ya da döküntülü hastalık su çiçeği, kızamık gibi. İlçede hiç yoksa bi sağlık ocağı vardır. Götürün de doktor baksın derim ben