Edabek Kızlar bebeğim 3 aylık oldu 3 gün önce, önceden evde çığlıklar Agular kendi kendine konuşmaya çalışmaları vardı konuştuğumuz da hevesle karşılık veriyordu şimdi tık yok sürekli huzursuz ağlamaklı ve boş boş bakıyor neden olabilir
Omeraslan Edabek ellerini keşfediyor bırakın istediğini yapsın. Atak döneminde olabilir. Gazı olabilir. Huzursuzluk belki dişleri kaşınıyordur.her şey olabilir.☺️
Poly-ana Edabek Kuzu onlarında dönemleri var bizim olduğumuz gibi uykusunu alamıyor olabilir yada dişleri kaşınıyor olabilir. Oğlumunda elleri devamlı ağzında hem dişleri kaşınıyor gem ellerini kullanmayı öğreniyor asla müdahale etmiyorum.
Omeraslan Edabek benim oğlumda 4 ay aşısindan sonra huysuzlanmisti. İki gün sürdü geçti. Aşı yapabilir
reryilmaz Ellerini çekmenizi tavsiye etmem istediği gibi kesfetsin şuan her yeni haraketi öğrendiğini ve keşfettiğini gösteriyor ellerini sürekli emecek yaklaşık 1 2 ay sonrada her eline geçeni ağzına götürecek. Benimki 5.5 aylık şuan ne bulsa ağzına götürüyor ve biri elinden alınca çok fazla ağlıyor ben karışmıyorum hiç çevreden birkaç kişi bikac kez elinden aldı tepki gösterdim hatta bırak soksun ben izin vermiyorum çünkü keşfediyor diye o yüzden ne yaparsa yapsın keşfettiğini unutmayın tabi zararli bişey degilse
Edabek reryilmaz yok ellerini emmesine karşı değilim hatta hoşuma bile gidiyor yeni şeyler öğreniyor diye elini çekmemin sebebi konuşmaya çalışmak agulatmak ama laf verdiğim an çığlığı basıyor sadece kendi kendine elleriyle ilgilenmek istiyor
reryilmaz Edabek anladim bi travma oldumu acaba biz mesela çocuk uyurken bir defa başka odaya geçirdik babası aniden konuşunca korkup çok ağlamıştı ondan sonra hep yüksek sese tepki gösterdi ağladı böyle bişey olmuş olabilir mi