ilayyyr Kızlar merhaba. Üç gündür eşim ve ben aşırı rahatsızız isal keım ağrısı ve aşırı gaz var İlk mide bulantısıyla başladı eşim çok kustu ama bende kusma olmadı. Üşüttüm mü bilmiyorum ama üç aylık bi oğlum bar bu zamana kadar hiç gaz sancısı çekmedik şuan o da öyle çok gaz sancısı çekiyor sanırım çok karnı ağrıyor onun da ne yapacağımı bilmiyorum gazla ilgili hiç bilgim yok
Kuzularinanasi ilayyyr kesiinlikle salgin bu doktora gidin yoksa cok cekersiniz.bikac ay once hepimiz gecirdik biz bunu
Laden ilayyyr geçen hafta kızım hastalandı. Karın ağrısı, eklem ağrısı, ishal ve kusması vardı. Bağırsak enfeksiyonu olmuş. 4 yaşında kızım ilk defa bu kadar hastalandı ilk defa serumlar takıldı. Mutlaka doktora gidin. Çok geçmiş olsun
Derya-Anne ilayyyr canım bu ara çocuk olsun bebek olsin yetişkin olsun çok salgın var. Benim de kızımın ağzında aft ile başlayıp kulak boğaz kızarıklığı üst solunum yolu enfeksiyonu ve kanında enfeksiyona kadar ilerledi 8 gün kızım yattı hastanede ondan oğlumada geçti 5 günde oğlum yattı serum üstüne serum yediler daha pazartesi günü akşamüstü çıktık hastaneden ve hala ilaç kullanmaya devam ediyoruz dudakları hala yara haftaya pazartesi kontrolümüz var. Lütfen ihmal etme kendinde git eşinde gitsin çocuğunu da götür bu seferki salgın çok fena lütfen
ilayyyr Laden ateşi var mıydı benim oğlumda ishal falan yok sadece arada gaz sancısı geliyo ağlıyo ama bende karın ağrısı isal halsizlik var
ilayyyr Laden hadi ya ama sadece gaz sancısı gibi oğlumun. Nasıl anlayacağım acaba hasta gibi değil bazen keyfi yerinde oluyor bazen karnına çekiyo ayaklarını bi de artık geceleri çorapsız yatıdmayı deniyordum tek kat üste geçiş yapmıştım o yüzden mi üşüttü diye düşündüm