Bebeğime mama vermeye başladım 4 aylık sütüm artık yetmiyor. Dün başladım vermeye aptamil veriyorum. Yalnız bişey sorucam biberonda mama en fazla ne kadar beklemeli? Ben bugun mesela içirirken uyuyakaldı uykunun arasında ara ara verdim ama kaldı baya.. şimdi bu mama biberonda ne kadar bekleyebilir en fazla? Çocuğa zarar vermemesi için soruyorum.