bebitonunannesi_ hatice38_ ben guatr hastasıyım, ameliyat oldum.tavsiyem ameliyat gerektirmiyorsa olmayın
Ecesultann hatice38_ seneler öncesi annemde vardı düzenli olarak doktorun verdiği ilacı içti ve geçti bir daha hasta da olmadı ilaçta kullanmadı
hatice38_ bebitonunannesi_ şuan düzenli kullanıyorum ilaçları fakat şimdi çok zararını görüyorum zayıflatiyor saçlarım çok dökülüyor alerji yaptı ne yersem kaşınıyorum uykusuzluk daha sayamadığım çok şey var düzenli kullanınca geçer mi