Arenbebekk Arkadaşlar hangi marka kullanıyorsunuz,doktor öneriniz var mı? Dün gittim doktora kan tahlilinde çıktı. Unutmuş doktor yazmayı bugün gittim yazdırmak için izine çıkmış. Bende kendim alayım dedim. Hangi marka kaçlık kullanıyorsunuz
-elizsmom Arenbebekk benim bebegim 22 günlük ve pedia-D vitamınını kullanıyoruz ve 2 yaşa kadar kullanıcak