Ysgl26 Liyaveannesi canım ayına göre olmuyor ayakkabu numarası. Ayağını ölçmen lazım ona göre alacaksın. Topuğundan en uzun parmağına kadar mesela 10 cm ise ona göre alacaksın
_The_ANA_ Liyaveannesi Tavsiyem önce mağazada denemeniz. Vicconun botunda 23 tam olurken ilk adım ayakkabısında hafif büyük oldu Sandalet bir modelinde üstten sıkarken başka modelinde aynı numara rahat oluyor O sebeple mağazada deneyip alın derim