Aysegulllll58 Merhaba arkadaşlar , Bebeğim için ilk aylarda süt sağıp koydum buzluğa ama kullanmadım bebeğim aktif emiyor ve biberon tutmuyor. Sütleri atmak istemiyorum nasıl değerlendirebilirim.
Ysgl26 Aysegulllll58 çorbalarına koy muhallebi yap ona koy..anne sütüyle yapılan bisürü ek gıda tarifi var değerlendirebilirisn