Busel kesinlikle aynı durumdayım İstanbul’da yaşıyoruz bazen bahar bazen kuş ev 25/26 derece Altına katiyen düşürmüyorlar ,gazlı da bir bebek üşüdüğü için gaz yapıyor diyip patikli pijama üstüne çorap giyiyoruz , ben açıyorum onlar kapıyor ,bende kaldım arada , göğsüne bakıyorum sıcak bu sefer elleri soğuk üşümüş diyorlar 🙂, 50günlük bebeğin sırtına bez koyar oldum nemleniyor diye