Happymomnes kızlar selamm havalar cok ısındı malum bebeklerinizi nasıl giydiriyosunu benimki 7 aylık kısa kollulara geçsem mi ki ?
Ysgl26 Happymomnes nerse yaşıyoaun bilmiyorum ama bizim burası acayip sıcak ama akşam üstü bildiğin kış oluyo. Tam hasta olma havası yani
kasimonbes Happymomnes ust kisa kollu alt uzun giydiriyorum Ankaradayiz hava 22 27 arasi degisiyor son gunlerde
Happymomnes Ysgl26 ama çocuk çok terliyor dün kısa kollu zıbın üstüne ince tulum giydirdim çok terledi
Ysgl26 Happymomnes izmirse olur o zaman kısa kollu giydirebilirsin canım yanında bi hırka olsın yeterli