Eslemkus ikincisi istersen ilk 6 ay 3 saat sonraki 6 ay 1,5 saatlik süt iznini kullanabilirsin saatleri sen belirliyorsun tabi kurumun da insiyatifine bağlı. Böylelikle bir yılın dolmuş oluyor sonraki bir yıl yine ücretsiz izne ayrilabilirsin. Mesela bir arkadaşım var o da doğum yapacak ilk bir yıl süt izni sonraki bir yıl ücretsiz izin kullanacak