siyahekran06 Kızlar 2 yaş bebeğimin dişleri kararmış. Diş macunsuz fırçalıyoruz ama olmuş yine. 3 4 aydır emmiyor demir ilacıda kullanmıyor artık. Balık yağı içiyor sadece. İnternette karbonat ve limonla fırçalama gördüm yapılır mı. Başına gelen var mı
Aloaveraaaa siyahekran06 benim kızımda öyle oldu. Diş hekimine randevu alsam bakarlar mi diye düşünüyorum bende. Bizde macunsuz fircaliyoruz bundan dolayı mi acaba
Winnithepooh siyahekran06 oğlumda oldu birden başladı maçına geçtim Jack nill markaya florsuz diye bı etkisi olmadı sorma doktora gttik florlu başla tukuruyorsa dedi oral b çocuk macununa başladım yine pek olmadı ama o arada demirnilaci başladık felaket kotulesti şimdi şükür ilacı bıraktık geçmediler ama hafifledi ama dış yaoisi lekeliymis oğlumun maalsef şansımıza genetik biseymis ondan bembeyaz olamamış ins dökülüp yeni çıkınca olur arada kontrol gtmek lazım demirnilaci mesela lekeli olan disinde delik yaptı ve dolgu yaotrdik 3.5 yaşında ilk dokgusu oldu üzüldüm çok ama curumeden yakaladık şükür kontrol gidin mutlaka derim
cydcvk siyahekran06 şimdi instagramda gıdamuhendisiranne profilinde gördüm agarta diş macunu varmış yorumlarını okuyun isterseniz bi
siyahekran06 Winnithepooh eşim de bunlar kalıcı dış değil nasılsa 6 yaşından sonra daha fazla dikkat ederiz diyor ama doktora gitsek iyi olacak sanırım bizde
Winnithepooh siyahekran06 erkwklerdeki mantık hep aynı nasılsa dökülecek ben oğlum için bı yıldır sanırım beş kez gttim nasipse 26 sında başka doktora aldım farklı yerlere gidiyorum farklı bişey derler belki diye ihmal etmeyin gidin derim hem korkusu varsa yener oğlum mesela alıştı artık direk ağzını açar bakacaklar diye dişçide🤭😇